Eventos,  Experiencias,  Galicia,  Gastronomía,  Gastronomía,  Hoteles,  Ourense,  Personas,  Planes OCA,  Social

Vive a Noite máxica de San Xoán no hotel OCA Vila de Allariz!

Vive a Noite Máxica de San Xoán no hotel OCA Vila de Allariz! O vindeiro 23 de xuño o noso xardín será escenario do lume, dun conxuro, de boa música e dunha sardiñada. Non o penses máis e ven vivir connosco o solsticio de verán, unha das mellores festas pagás de Galicia.

Unha noite onde espantamos as meigas, botamos os males fóra, ao compás dos grolos dunha queimada… Onde escribimos segredos, para que logo ardan nas cacharelas!! Comparte con nós unha tradición chea de gastronomía, de valores, de cultura! Porque en OCA Hotels somos algo máis que hoteis.

A noite máis curta do ano é unha festa que agrdamos con ansia todos os galegos, en Allariz tamén! Queimamos ás meigas, as penas, as tristuras, os rencores e os medos nunha fogueira e o ano xa non volverá ser igual!

O cheiro das sardiñas asadas invadirá cidades, vilas e pobos a Noite máxica de San Xoán. O xoves 23 de xuño, de 20:00 a 00:00 horas, estás convocado nos xardíns do hotel OCA Vila de Allariz (no salón OCA Leo Vinci, se chove). Os noso xefe de cociña e os nosos cociñeiros convidados prepararán para ti deliciosos petiscos, ademais das tradicionais sardiñas.

Acompañaránnos:

Manuel Garea, reposteiro e profesor da U. A. F. Xunta de Galicia, de Melide.

Alberto Fernández, cociñeiro propietario do restaurante Boigorri, en Allariz.

Luis Moreno, cociñeiro que o próximo mes de agosto abrirá o seu restaurante Marmurio do Río, en Allariz.

Pablo Vila, director de Alimentos e Bebidas de OCA Hotels e membro de Cociñeiros Lugo.

Gerson Iglesias, xefe de cociña do OCA Vila de Allariz e presidente da Asociación Cociña Ourense.

Haberá música a cargo do grupo MAT Los Amigos de lo Ajeno.

Entra no verán connosco no OCA Vila de Allariz, cumprindo co rito de pedir un desexo saltando sobre as chamas da cacharela na Noite máxica de San Xoán!

#NecesitasOca

¡Vive la Noche mágica de San Juan en el hotel OCA Vila de Allariz!

¡Vive la Noche mágica de San Juan en el hotel OCA Vila de Allariz! El próximo 23 de junio nuestro jardín será escenario del fuego, de un conjuro, de buena música y de una sardinada. No lo pienses más y ven a vivir con nosotros el solsticio de verano, una de las mejores fiestas paganas de Galicia.

Una noche en la que espantamos a las brujas y echamos los males fuera, al compás de los sorbos de una queimada… Una noche en la que escribimos secretos, ¡¡para que luego ardan en las hogueras!! Comparte con nosotros una tradición llena de gastronomía, de valores, de cultura. Porque en OCA Hotels somos algo más que hoteles.

La noche más corta del año es una fiesta que aguardamos con ansia todos los gallegos, ¡en Allariz también! Quemamos brujas, penas, tristezas, rencores y miedos en una hoguera ¡y el año ya no volverá a ser igual!

El olor de las sardinas asadas invadirá ciudades, villas y pueblos la Noche mágica de San Juan. El jueves 23 de junio, de 20:00 a 00:00 horas, estás convocado en los jardines del hotel OCA Vila de Allariz (en el salón OCA Leo Vinci, si llueve). Nuestro jefe de cocina y nuestros cocineros invitados prepararán para ti deliciosas tapas, además de las tradicionales sardinas.

Nos acompañarán:

Manuel Garea, reposteiro y profesor de la U. La. F. Xunta de Galicia, de Melide.

Alberto Fernández, cocinero propietario del restaurante Boigorri, en Allariz.

Luis Moreno, cocinero que el próximo mes de agosto abrirá su restaurante Marmurio del Río, en Allariz.

Pablo Vila, director de Alimentos y Bebidas de OCA Hotels y miembro de Cociñeiros Lugo.

Gerson Iglesias, jefe de cocina del OCA Vila de Allariz y presidente de la Asociación Cociña Ourense.

Habrá música a cargo del grupo MAT Los Amigos de lo Ajeno.

Entra en el verano con nosotros en el OCA Vila de Allariz, cumpliendo con el rito de pedir un deseo ¡y saltando sobre las llamas de la cacharela en la Noche mágica de San Juan!

#NecesitasOca

Dejar una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.